Mae Sariang - Mae Sot - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ebel Baan - WaarBenJij.nu Mae Sariang - Mae Sot - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ebel Baan - WaarBenJij.nu

Mae Sariang - Mae Sot

Door: Ebel van der Baan

Blijf op de hoogte en volg Ebel

23 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen rond 10 uur vertrokken richting Mae Sot. Eeen schitterende route (nog niet eerder zo meegemaakt) door de bergen met smalle wegen en vele haarspeldbochten. Onderweg weinig dorpjes, maar waar ik langs kwam waren schitterend gelegen tegen de berghellingen. Onderweg wat gegeten en een brochure bekeken. Op een paar kilometer bleek een grot te zijn met stalagmieten, deze is van november-juni, vanwege te veel water in de andere periode ,geopend. Dus maar even gekeken, er kwamen 2 gidsen met zaklampen mee, een leuke onderbreking. Vervolgens doorgereden naar Mae Sot, de wegen werden steeds breder en minder door de bergen. In Mae Sot aangekomen, eerst naar de grens met Birma doorgereden en vervolgens naar een tempel. Daarna het hotel opgezocht, de navigatie stuurde mij (onnodig!!!) over een hele drukke markt, terwijl ik 20 minuten sneller had gekund. Een leuk hotel en mooie kamers voor 22 eurie.
Morgen wil ik toch proberen om Umphang te bereiken en in 2 dagen de 6e waterval van de wereld te bezoeken. Ondanks de 4300km die ik er op het zitten voel ik mij nog steeds fit en geniet geweldig.
http://www.mijnalbum.nl/Album=MMBIPA73

  • 23 Februari 2009 - 12:42

    Pieter:

    Is het de bedoeling dat we reageren?? how komst der bie dat et nait leesn wot?? hest der ain teller aankoppelt??

  • 23 Februari 2009 - 14:01

    Boukje:

    Moi Ebel!!!

    Én daar zijn we weer !!, net je verhaal weer gelezen , heel boeiend hoor en ook de foto's , wat heb je er al veel gemaakt ...
    Als ik het allemaal zo zie , zou ik het zelf wel eens mee willen maken.
    Maarja Arien kan niet zo gemakkelijk daar heen met het oog op zijn dieet, en ik zit er niet op te wachten dat hij daar ziek wordt, wandt dan zijn we verder van huis.
    Maar zoals jij het allemaal beleeft is in een woord geweldig , wat je nu allemaal doet heb je dat ook eerder allemaal gezien met Marga of is dit ook allemaal nieuw voor jou ???????.
    Nog een fijne week verder en geniet ervan .
    Groetjes Boukje

  • 23 Februari 2009 - 14:54

    Marga:

    Hoi lief!
    Fijn dat je zo geniet, dat was ook de bedoeling he? Als ik dat allemaal zo lees en bekijk heb ik er spijt van dat ik niet met jou mee ben gegaan..!!Lijkt me superhandig met een gehuurde auto de boel verkennen! Doen wij eind dit jaar samen ook hoor!
    Geniet er nog maar lekker van lieverd en kijk goed uit!!
    liefs en xxx Marga

  • 24 Februari 2009 - 09:54

    Duco En Wendy:

    We zijn jaloers... wat klinkt het allemaal geweldig! Wat een afstanden leg je af.. Genietse nog even enne doe voorzichtig!

    Dikke KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2009

Kanchanaburi

25 Februari 2009

Umphang

24 Februari 2009

Mae Sot - Umphang

23 Februari 2009

Mae Sariang - Mae Sot

22 Februari 2009

Lampang - Mae Sariang
Ebel
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 21255

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 15 Oktober 2009

rondreis Thailand sept. 2009

06 Februari 2009 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: