Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Ebel Baan - WaarBenJij.nu Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Ebel Baan - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi

Door: Ebel van der Baan

Blijf op de hoogte en volg Ebel

27 Februari 2009 | Thailand, Kanchanaburi

Gisteren om 8 uur vertrokken uit Umphan, een kwartier sneller door de bergen terug gereden en toen op weg naar Tak. Shit, nog meer bergen maar veel betere wegen. Ik was om 18.30 uur in Kanchanabur, ondanks dat ik dacht voor te liggen op schema en dacht om 17.00 uur aan te komen, viel het dus toch weer tegen. Zo'n 80km vóór Kanchanaburi belde ik Jan en Agnes Verheek of ze me konden ontvangen, het begon inmiddels donker te worden. Agnes stond mij bij de doorgaande weg op te wachten. Ze wonen zo'n 25km van het centrum van Kanchanaburi af en 4,5km van de openbare weg. Eeen schitterend optrekje op een ruim stuk omheinde grond met een apart gastenverblijf voor 2 aparte kamers met douche en toilet. Jan had de lamp 's avonds snel uit, terwijl Agnes en ik nog tot half 5 's nachts doorgepraat. Ik had ook niet meer bier moeten hebben, ik ging nog net niet over mijn nek. Morgen vertrek ik naar het vliegveld (ik heb er dan circa 5500km op zitten) en om circa 22.00 uur vlieg ik terug via Teheran (4 uur tussenstop). Dit is het laatste bericht van mijn vakantie.
http://www.mijnalbum.nl/Album=MMBIPA73

  • 27 Februari 2009 - 08:44

    Eefko:

    Ha ouwe kilometervreter en dikke zoeperd.
    Zit het er nu al weer op.

    Gezien je reisberichten was het leuk en geslaagd. Kom veilig weer terug en de komende weken heb ik nog genoeg te doen voor je op "werkgebied"; werken zal binnenkort ook weer een normaal woord voor je gaan worden.

    Fijn weekend

    Eefko

  • 28 Februari 2009 - 17:19

    Boukje:

    Ha Burgemeister!!!

    Dat was een mooie interesante en vermoeiende vakantie zeker .!!!
    Je hebt wel weer veel gezien en mee gemaakt ,ik wens je goede en vooral rustige en prettige reis terug.

    Hopen op een goed weer zien mit deine Ebelientje, tot in Sodom ,moi,moi

  • 12 Maart 2009 - 14:23

    Connie Schouten:

    Hallo Ebel,

    Ik ben blij, dat je geregeld een stukje schreef en prachtige foto's liet zien.
    Van beide heb ik enorm genoten!

    Je bent nu alweer een poosje terug in Nederland, maar je zult ongetwijfeld nog nagenieten van je fantastische reis.

    Bedankt voor het kunnen meegenieten.

    Groeten van Connie, een Thailand/Aziëliefhebster.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Kanchanaburi

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2009

Kanchanaburi

25 Februari 2009

Umphang

24 Februari 2009

Mae Sot - Umphang

23 Februari 2009

Mae Sariang - Mae Sot

22 Februari 2009

Lampang - Mae Sariang
Ebel
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 21251

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 15 Oktober 2009

rondreis Thailand sept. 2009

06 Februari 2009 - 28 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: