Lampang - Mae Sariang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ebel Baan - WaarBenJij.nu Lampang - Mae Sariang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ebel Baan - WaarBenJij.nu

Lampang - Mae Sariang

Door: Ebel van der Baan

Blijf op de hoogte en volg Ebel

22 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

Om half negen vanachtend vertrokken richting Chiang Mai, bij Lamphung naar het westen afgebogen naar Doi Inthanon. Voor de koning en de koningin zijn hier 2 stupa's gebouwd op het hoogste puntje van Thailand (2150mtr), terwijl het dichtstbij gelegen hoogste top van de berg 2500mtr hoog is. Anderhalf jaar geleden waren wij hier in oktober en was het nogal nat en mistig. Vandaag schitterend weer en een stevig briesje. Hierna door gereden naar Ob Luang, een smalle kloof waar ontzettend veel water doorheen moet. Aangezien er weinig water was was het niet de moeite waard. Vervolgens door de bergen doorgereden naar Mae Sariang. Hier om circa 5 uur aangekomen en het zelfde hotelletje aan het riviertje weer opgezocht. Dit is alleen een doorgang hotel voor de reis morgen naar Mae Sot aan de Birmaanse grens.

• 22 Februari 2009 - 17:33

Gineke:

hoi broer. Heerlijke verhalen en mooie foto's.
    zorg je ook nog een beetje voor rust?? Je doet zo veel. Wij zijn het weekend naar Maashees geweest met Wendy. Die was ook even aan ontspanning toe. Hebben heerlijk 2 avonden in de jacuzzi gebubbeld en lekker ontspannen. Was erg gezellig. Het schiet nu aardig op bij het zwembad. Doe je voorzichtig met al die kilometers en geniet. Liefs en een kus van je zus.

• 22 Februari 2009 - 19:49

Wim En Marion:

Moi Ebel, je site wordt wel degelijk gelezen, maar ja, wij hebben niet zo veel vrije tijd als jij, om [bijna] elke dag achter de computer te kruipen.Mooi hoor die witte tempel. En bij het horen van de naam Sukothai liep bij mij [wim] het water al weer in de mond vanwege die ontzettend lekkere kip die ik daar toen gegeten heb.Hier gaat alles rustig z'n gangetje. Veel plezier nog en geniet er van groetjes Wim en Marion

• 23 Februari 2009 - 10:53

Boukje:

Moi Ebel !!!

Even een krabbel uit Winschoten...
    Én hoe is het daar bij jou??,je bent wel druk daar, straks weer aan het werk dan moet je haast alweer vakantie nemen, hi,hi.
    Ik zag steeds maar 2 foto's maar Marga vertelde mij , onder de krabbel aan klikken en dat deed ik niet ....
    Dus heb nu heel wat te bekijken, als ik ze gezien heb hoor je er wel van .
    Nog veel plezier en genieten maar.

Groetjes Boukje